Po přidání vybraného zboží do košíku, zvolte z naší nabídky preferovaného dopravce a způsob platby. V případě, že si objednáváte větší díly, nápravy, převodovky, motory, budete vždy před finálním schválením objednávky vyzváni na potvrzení případné úpravy v ceně dopravy, vzhledem k nadrozměrné zásilce.
Pokud jste zvolili platbu online platebním příkazem z vaší banky, co nejdříve vám potvrdíme, jak bude částka připsána na účet, že vše proběhlo v pořádku a zároveň zboží expedujeme.
Věříme, že zboží dorazí v pořádku a nepoškozené a budete si ho moci plnohodnotně užít a mít z něho radost. Pokud by s dodaným zbožím bylo cokoliv v nepořádku, vstupte do sekce "Reklamace vadného zboží" nebo "Vrácení zboží". Zde naleznete krátký kontaktní formulář, jehož vyplněním nás informujete, že je něco v nepořádku. V co možná nejkratším čase vás budeme informovat, jakým způsobem bude nejjednodušší danou situaci vyřešit k vaší plné spokojenosti. Všechny ostatní potřebné informace naleznete v "Reklamačním řádu".
Tady se prostě žije Škodovkama!
Váš ŠkodomaX